1.01 De invloed van overheidsbeleid en context op het aannemen en opleiden van VS-'en - Ellen Dankers- de Mari
1.02 Erfelijkheidsonderzoek bij kanker en de rol van de VS hierin anno 2023 - Paul Gundlach en Tanja Nuiten
1.04 Bekostigingskader medisch-specialistische zorg (msz) en mogelijkheden registratie van zorg door de VS - Mr. drs. Aliënde van Goor en Drs. Lisa van Bentum
1.06 De context van ADHD en ADHD in de context. Over comorbiditeit ontwikkeld door deze stoornis en de invloed van de omgeving - Anne Marie Dingenouts
1.09 De verpleegkundig specialist als geflipte T-shaped professional - Anne Delahaije en Saskia Kobes
2.01 Wetenschappelijk verpleegkundig onderzoek in een perifeer ziekenhuis, het lijkt wel een escape room! - Lonneke Kamer
-2.03 Uit de spreekkamer, de woonkamer in; het geriatrisch assessment in de thuissituatie van ouderen - Drs. Laura Lodder-Buijs en Ashley de Sterke
2.04 Bekostigingskader geestelijke gezondheidszorg (ggz) en mogelijkheden registratie van zorg door de VS Mr. drs. Stijn van Geleuken, David Veenhof en Mr. drs. Aliënde van Goor
2.06 Gepaste en doelmatige zorg: over de rol van de verpleegkundig specialist in het begrensd behandelen van patiënten met persoonlijkheidsstoornissen binnen de kaders van GIT-PD - Michiel Mansfeld
2.08 Is de vrijgevestigde verpleegkundig specialist ook echt vrij gevochten? - Marinka Vonk en Samantha de Bruin
3.01 Bekwaamheid in de toekomst. Jouw persoonlijke context wordt bepalend voor je herregistratie Bas Vogel en Amanda Bouwman
3.04 Bekostigingskader eerstelijns zorg (ez) en langdurige zorg (lz) en mogelijkheden registratie van zorg door de VS - Drs. Aniek Goedmakers, Mr. drs. Aliënde van Goor en Drs., Thesra Hilte-olde Scheper
3.05 Be antibiotics aware, smart use best care. Het correct voorschrijven van antibiotica in de dagelijkse praktijk van de verpleegkundig specialist - Diane Struik en Denise Heida
3.08 Patiënten met een verstandelijke beperking in de AGZ/GGZ spreekkamer: een handicap voor de verpleegkundig specialist? - Maja van Trigt
4.02 Professionaliseren, leren en stimuleren door beroepsvisitatie - Sylvia Verhage en L. van den Berkmortel
4.06 Aanvallen: herkennen en onderscheid maken tussen aanvallen t.g.v. epilepsie, syncope en PNEA. Interactieve workshop - Inge Brummelhuis en S. Stoker
4.08 Depressie bij ouderen in mijn praktijk? Een interactieve workshop herkennen, voorkomen en behandelen van depressie bij ouderen in de context van netwerkzorg Sanne Wassink - Vossen
4.09 Diagnostiek en behandeling van obesitas bij kinderen: zoeken naar de juiste CONTEXT Judith van Eck en Manja Haagmans-Habets
5.02 Wat als je de context mist? Handvatten voor de communicatie met normaal begaafde volwassenen met autisme (ASS) - Anouk Span en Lisa Pranger
5.03 De Verpleegkundig Specialist in de Wijk, de persoonlijke omgeving van cliënten, die ondanks beperkingen zelf mogen kiezen waar zij zorg en ondersteuning willen ontvangen nu en in de toekomst - Miranda Koertshuis en Karin Heijne
6.02 Maken woorden het verschil? Taal en communicatie bij patienten met aanhoudende lichamelijke klachten Inge Stortenbeker